MF İstanbul İftar Buluşması ( Resimli )

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#1
MF İstanbul buluşması İstanbul Yelken Kulubünde büyük bir çoşkuyla, muhabbetle bir aile ortamı içinde gerçekleşmiştir.

MF İftar yemeğine katılım listesi.

Ulaş Baydar
Hediye Baydar
Ferhat Baydar
Hakan Karael
Özgür Bağlama
Metin Ulucan
Servet Güner
Faik Sarı
Anıl Okyay
Mehmet Polat
Cengizhan Kara
Cem Erterek
Okay Tuğhan Okyay
Serkan Tosun
Gülten Aslan
Oğuzhan karaağaç ve arkadaşı
Abdulrezak abimiz, eşi ve oğlu
Zeynep Demirtaş
Erol Demirtaş

MF İstanbul İftar yemeğimize katılan arkadaşlarımıza teşekkür ederim.

Linklerin açılması için Giriş yap veya kayıt ol.
 

Turgay

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.499
Beğeniler
843
Yer
İstanbul
#2
En kısa zamanda resimleride bekliyoruz. Arkadaşlar çok özel durumlardan dolayı aranızda bulunamadım, sizlerden özür diliyorum. En kısa zamanda telafi edeceğim.. Kucak dolusu sevgiler hepinize..
 

mehmetpolat

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Eylül 2008
Mesajlar
629
Beğeniler
275
Yer
atasehir,Istanbul
#3
MF İstanbul buluşması İstanbul Yelken Kulubünde büyük bir çoşkuyla, muhabbetle bir aile ortamı içinde gerçekleşmiştir.

MF İftar yemeğine katılım listesi.

Ulaş Baydar
Hediye Baydar
Ferhat Baydar
Hakan Karael
Özgür Bağlama
Metin Ulucan
Servet Güner
Faik Sarı
Anıl Okyay
Mehmet Felet
Cengizhan Kara
Cem Erterek
Okay Tuğhan Okyay
Serkan Tosun
Gülten Aslan
Oğuzhan karaağaç ve arkadaşı
Abdulrezak abimiz, eşi ve oğlu
Zeynep Demirtaş
Erol Demirtaş

MF İstanbul İftar yemeğimize katılan arkadaşlarımıza teşekkür ederim.

erol abi mehmet felet değil mehmet polat bi zahmet düzenlesen.:) ayrıca iftar çok harika geçti yayında ve yapımda emeği geçen herkese tşk. :)
 

oguzhan

Kıdemli Üye
Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
269
Beğeniler
103
Yer
istanbul-tuzla
#6
Metin Derinay arkadaşımızda iftar yemeğine katılmak üzerine izmitten gelmişti ancak iftar saatine yakın yeğeninin kaza yaptığı haberi üzerine geri dönmek zorunda kaldı. Kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyor iyi haberlerini en kısa zamanda bekliyoruz.
çok geçmiş olsun umarız kötü birşeyi yoktur...
 

Okay Okyay

Kıdemli Üye
Kayıt
27 Ağustos 2008
Mesajlar
265
Beğeniler
136
Yer
İstanbul
#7
Bu organizasyonda emeği geçen tüm arkadaşlara sıcak sohbetini esirgemeyen Ulaş beye,Hakan beye,Keltoş(Faik beye),Gülten hn ma,Zeynep hn ma,Harika Hn ma,ve Erol Demirtaşa tanımadığım diğer arkadaşlara kucak dolusu sevgiler.
Geleneksel halde buluşmaların devamı dileği ile sevgilerimle...
İnanılmaz Eğlenceli idi. katılamayan arkadaşlar yemekleride görmenizi isterdik.
Sevgiler....
Okay.....
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#12
kareler harika.güzel bir iftar yemeği olmuş.katılan arkadaşların ayaklarına sağlık.organizasyon çok güzel olmuşerol abi.biz gelemesekte fotografları görünce aranızda gibi oldum.herkese teşekkürler.şimdi iade-i ziyaret yapılması lazım.haydi avrupa yakasına.
Teşekkür ederim Kardeşim. En kısa zamanda Avrupa yakasında tekrarlıyalım.
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#13
çok güzel renkli bi ortamdı.erol abiye tekrar teşekkür ediyorum.ayrıca bu ortamı değerlendirmek için o kadar yoldan gelen arkadaşlara başta ben olmak üzere:) teşekkür ediyorum.en kısa zamanda avrupa yakasında böyle bir organizasyon yapacağım bütün arkadaşlara motor severlere sevgi ve saygılarımla.
 
Kayıt
10 Ağustos 2008
Mesajlar
123
Beğeniler
94
Yer
KOCAELİ
#14
Arkadaşlar İstanbul'a kadar gelipte aranıza katılamamam gerçekten üzücü fakat Ulaş bey'in yanındayken almış olduğum bir kaza haberi yüzünden apar topar geri dönmek zorunda kaldım bu yüzden hepinizden özür diliyorum, kazaya gelince yeğenim arkasında kız arkadaşı ile 100rr gibi koca bir makinayla oldukça süratli bir şekilde (görgü tanıklarının ifadesi) bir kamyona yandan çarpıyorlar her ikiside hayati tehlikeyi atlattı yeğenim çeşitli yerlerinde 5 kırıkla, bence hafif attlatığı kazadan kız arkadaşı ise kırıksız ama beyin sarsıntısı ile kurtuldu, yoğun bakımdan çıktı ve her ikisininde sağlık durumu iyi, ilgilerinize çok teşekkür ediyorum, bu arada yemek tam bir aile ortamında tamda bize yakışır gibi olmuş emeği geçen ve katılan herkeze teşekkürler.
 

mehmetpolat

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Eylül 2008
Mesajlar
629
Beğeniler
275
Yer
atasehir,Istanbul
#15
Arkadaşlar İstanbul'a kadar gelipte aranıza katılamamam gerçekten üzücü fakat Ulaş bey'in yanındayken almış olduğum bir kaza haberi yüzünden apar topar geri dönmek zorunda kaldım bu yüzden hepinizden özür diliyorum, kazaya gelince yeğenim arkasında kız arkadaşı ile 100rr gibi koca bir makinayla oldukça süratli bir şekilde (görgü tanıklarının ifadesi) bir kamyona yandan çarpıyorlar her ikiside hayati tehlikeyi atlattı yeğenim çeşitli yerlerinde 5 kırıkla, bence hafif attlatığı kazadan kız arkadaşı ise kırıksız ama beyin sarsıntısı ile kurtuldu, yoğun bakımdan çıktı ve her ikisininde sağlık durumu iyi, ilgilerinize çok teşekkür ediyorum, bu arada yemek tam bir aile ortamında tamda bize yakışır gibi olmuş emeği geçen ve katılan herkeze teşekkürler.
abi gerçekten çok üzüldüm Allah acil şifalar versin :(
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.947
Beğeniler
1.298
Yer
İstanbul
#16
Arkadaşlar İstanbul'a kadar gelipte aranıza katılamamam gerçekten üzücü fakat Ulaş bey'in yanındayken almış olduğum bir kaza haberi yüzünden apar topar geri dönmek zorunda kaldım bu yüzden hepinizden özür diliyorum, kazaya gelince yeğenim arkasında kız arkadaşı ile 100rr gibi koca bir makinayla oldukça süratli bir şekilde (görgü tanıklarının ifadesi) bir kamyona yandan çarpıyorlar her ikiside hayati tehlikeyi atlattı yeğenim çeşitli yerlerinde 5 kırıkla, bence hafif attlatığı kazadan kız arkadaşı ise kırıksız ama beyin sarsıntısı ile kurtuldu, yoğun bakımdan çıktı ve her ikisininde sağlık durumu iyi, ilgilerinize çok teşekkür ediyorum, bu arada yemek tam bir aile ortamında tamda bize yakışır gibi olmuş emeği geçen ve katılan herkeze teşekkürler.
Çok geçmiş olsun Ertan hocam allah acil şifalar versin aramızda seni görmeyi çok istedik nasip birdahaki sefere Erol hocam bütün emeklerin için teşekkür ederiz gelen arkadaşlarada aynı dileklerle sevgiler!
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yer
Bakırköy, İstanbul
#17
Arkadaşlar İstanbul'a kadar gelipte aranıza katılamamam gerçekten üzücü fakat Ulaş bey'in yanındayken almış olduğum bir kaza haberi yüzünden apar topar geri dönmek zorunda kaldım bu yüzden hepinizden özür diliyorum, kazaya gelince yeğenim arkasında kız arkadaşı ile 100rr gibi koca bir makinayla oldukça süratli bir şekilde (görgü tanıklarının ifadesi) bir kamyona yandan çarpıyorlar her ikiside hayati tehlikeyi atlattı yeğenim çeşitli yerlerinde 5 kırıkla, bence hafif attlatığı kazadan kız arkadaşı ise kırıksız ama beyin sarsıntısı ile kurtuldu, yoğun bakımdan çıktı ve her ikisininde sağlık durumu iyi, ilgilerinize çok teşekkür ediyorum, bu arada yemek tam bir aile ortamında tamda bize yakışır gibi olmuş emeği geçen ve katılan herkeze teşekkürler.
çok şükür rahatlattın bizi abi.dün haberi alınca gerçekten çok kötü oldum.mübarek ayda rabbim acil şifa sizlerede bol bol sabır versin.
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#19
Çok geçmiş olsun Ertan kardeşim Dün gece iftar yemeğimiz gerçekten çok güzel geçti ancak bütün arkadaşlar haberi alınca çok üzüldüler. İyi haberler vermene çok sevindik. İnşallah en kısa zamanda yeğenin ve arkadaşı sağlığına kavuşur. Bir daha ki iftar yemeğinde görüşmek üzere.
 
Kayıt
22 Temmuz 2008
Mesajlar
35
Beğeniler
2
Yer
adana
#20
arkadaşlar öncelikle afiyet olsun hepinize:) ben de katılmak isterdim ama malesef istanbul dışında ve uzaktayım:(hakikaten çok güzel imrendim
 
Yukarı