Mondial 150 zat mı ? Bisan Senator 150 mi ?

Kayıt
13 Ocak 2010
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yer
Bursa
#1
selam arkadaşlar 2 tane çin model arasında kaldım bılıyorum 2 side çin malı ama zaten gucum buna yetiyo napalım seneye değiştircem zaten yazları kullancam sizce hangisi iyi mondial 150 zat mı bisan senator 150 mi alayım birde Bu ikisinden birini satan varsa benle iletişime geçebilirmi pm ile 2 sinden birini alacam cunku kesin maxi scooter olarak değerli yorumlarınızı beklıyorum tşkler.
 
Kayıt
26 Aralık 2009
Mesajlar
505
Beğeniler
100
Yer
İstanbul
#2
valla ayhan kardeşim bana sorarsan ikisinide alma derim malum 2side çin malı motorlar basını çok ağırıtacak bunu bilmiş ol.ama illaki ikisinden birini alıcam diyorsan ben zat kullandım kesinlikle tavsiye etmem çok ama çok problem çıkaram bi motor.yol tutusu berbat köprüye çıktığında inanılmaz derece savuruyo.bisanı bilmiyorum kullanan arkadaslardan yardım alabilirsin.ama bana sorarsan bence biraz daha para biriktirip iyi bişi almanı tavsiye ederim.bu tarz motorlar seni motorlar yasattığı problemlerle seni motor kullanmaktan soğutur.
 

Hakan Çıtır

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Şubat 2009
Mesajlar
1.471
Beğeniler
400
Yer
İSTANBUL
#3
Başka arayışa girebilirsin kasaları büyük olduğu için maxı zannediyorsun ama deyiller motorları ufak kasa büyük her zaman problem olabilir bide 2,el alacaksın gerisini sen düşün
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.464
Beğeniler
9.023
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#5
Yapmayın kardeşim/abim
Paranıza acımıyorsunuz bari kendinize acıyın.Kocaman görüntü var başka bir şey yok.Fren desen yok Güvenli stabil sürüş desen yok görüntü için bu kadar zengin olduğunuzu sanmıyorum.
Bakınız atasözlerimiz boşuna söylenmemiştir.
Ucuz etin yahnisi ekşidir gibi bir çok söz yazabilirim.
Sadece şunu diyebilirim
Hayatın sağlığın ne kadar ucuz.
 
Kayıt
13 Ocak 2010
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yer
Bursa
#6
yorumlarınız için tşkler şenol abi bende bursalıyım bu arada normalde bursada oturuyorum yazlık balıkesir-akçay şenol abi haftaya bursaya gelcem musait olursan senle birlikte motor bakmaya gidebilirmiyiz nede olsa bir üstad oldumu yanımda kafam ağrımaz abi sende yardımcı olursan sevinirim tşkler.
 
Yukarı