Motorlar nerdeyse aynı ? Nası karar wermeliyim ?

Kayıt
7 Temmuz 2008
Mesajlar
44
Beğeniler
18
Yaş
33
Yer
İstanbul
#1
Ya beyler motor sevdası bende yeni basladi ama cok yogun bi sekilde basladi ve racinge cok tutunamadim yani suratten ziyade keyif adamıyım ama spor gorunusu cok sevıyorum ve sole bi secenek gordum buna karsılık baya spor gorunuslu chopperlar fakat 3 marka ama resmen aynı model nerdeyse bırebır ozellikler vede yakın fiyatlar bole bi durumlar karsi karsiya kaldim hangisni alamam gerektıne nası karar werebılırım ? ve bu tarz motorların 2 cı elı temızı olurmu nerdedır sizce ?

Honda Shadow Spirit
images.motorcyclecruiser.com/newsandupdates/Xl+Honda_Shadow_Aero_VT750DC+Right_Side_View_Black

Suzuki Vz intruder M800
www.yeniresim.com/data/media/394/www.yeniresim.com_-_Motosiklet_Resimleri_-_Suzuki_VZ_800_Intruder_M800

Kawasaki Vn900 custom
www.bikercafe.co.uk/images/stories/KAWASAKI%20VN900/2007_kawasaki_vr900_black_side

yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler
 
Kayıt
7 Temmuz 2008
Mesajlar
44
Beğeniler
18
Yaş
33
Yer
İstanbul
#4
bole bi secim yapilirken sirf goruntuyemı bakmak lazım yanı ?? yoksa baska kriterlerde olmalimi ??
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
Yaş
39
#10
bencede suzukinin albenisivar diyerlerınden daha çekici faikabi kullanıyor aynından acaba nader bide ona sormaklazım
 
Kayıt
15 Nisan 2008
Mesajlar
41
Beğeniler
64
Yaş
49
Yer
Istanbul
#12
Arkadaşım merhaba,
Yanlış hatırlamıyorsam daha önceden babanın motoru (sanırım suzuki vz1500 dü) ile ilgili benzer bir konuda topic açmıştın!
ilgilendigin makinelerin hepside güçlü ve agır makineler yanılmıyorsam tecrüben yok ve yaşın geregide motoru limitlerde kullanacaksın :) bundan dolayı önce daha küçük cc li bir makine ile başlaman daha dogru,
sorunun yanıtına gelince üretici firmalar genelde rekabet edebilmek için aynı klasmanda yada birbirine yakın üretim yapıyorlar ama her kullanıcının kendine göre tercihleri var
mesela satmak istedigimde hemen satayım diyorsan yamaha tercih edeceksin
ben suzuki c800 kullanıyorum alma sebebim sadece karşıdan bakıldıgnda daha heybetli gözükmesiydi, satarken biraz zorlanacagım yada daha ucuza verecegim ama bu sonuçta benim tercihim
2.el almak istiyorsan anadolu yakasında kızıltoprak civarında FB stadı karşısında yürüyerek gezebilecegin sanırım 8-10 tane 2.elci bulabilirsin
 

Altan

Kıdemli Üye
Kayıt
24 Haziran 2008
Mesajlar
106
Beğeniler
125
Yaş
52
Yer
İzmir
#13
Belirttiğiniz gibi üçü de neredeyse aynı özelliklere sahip ve yine hepimizin bildiği- kabul ettiği bir kalitede olan motorlar.

İkinci el almayı düşündüğünüze göre yaşı, kilometresi ve nasıl kullanıldığına bağlı olarak yıpranmışlığı çok önemli.

Resimlerine bakarak karar vermek yerine bulacağınız motorların durumlarına bakarak karar vermek daha doğru olacaktır.Burada üçüncü sıraya koyacağınız bir seçenek belkide bulacağınız en temiz motor olacaktır.

Chopper sahipleri genelde motorlarını parlatmaya meraklıdırlar :D İstisnai durumlar dışında genelde temiz ve bakımlı olurlar.

Diğer bir unsurda servis ve yedekparça temini.Yaşadığınız yerde (yada ülkemizde ??) hangisinin daha iyi olduğunu düşünüyorsanız buda önemli bir tercih sebebi olmalı.
İşinin ehli olmayan bir servis (maalesef yetkililerde dahil) motor zevkinizi bir kabusa dönüştürebilir.
Ben motorumu alırken özellikle bu nokta üzerinde bazı dostlarımın "abarttığımı " söyleyecekleri kadar titizlikle durmuştum.Fakat her servise gidişimde yada her aksesuar ihtiyacımda ne kadar doğru bir tercih yaptığımı bir kere daha görüyorum.

Son olarakta elbette fiyat.Hangisi cebinize uyacaksa:confused:

kolay gelsin

altan
 
Kayıt
7 Temmuz 2008
Mesajlar
44
Beğeniler
18
Yaş
33
Yer
İstanbul
#14
beyler teskkurler fıkırlerınız ıcın ya motor ısı zor ısmısh :D yanı bak bak bıtmıo kucuk buyuk ama keyıflı bakalım sımdı yazılı bıttı motor egıtımınede gıdıorum sınavım 14unde dıreksyon sora ehlıyet gelıcek o zmn halletmeye bakıcam arada bu fenerbahce tarafınada gıdıcem bıgun ama ben motordan ole bakarak bısı anlıyabılıcemı sanmıorum yanı ıyı parlatılmısh bı motor benım gozumde cok ıı gıbı gozukebılır yanı nası anlıyabılırım ıyı yada kotu oldugunu :D
 
Kayıt
7 Temmuz 2008
Mesajlar
44
Beğeniler
18
Yaş
33
Yer
İstanbul
#15
@FaikS

abıcım aynen bu dedgıın olaylar halen gecerlı fakat motor kursundakı adam yanı bısıklet tecrubemın cok olmasından dolayı bıde kucukken bı donem scooter kulandıgımdan dolayı baya basarılı oldugumu soluyor ve su anda 250 ve 500 luk makına kullanıorum kursta trafıgedde cıkarmaya basladı basarılı oldugumu soluyor ve 500 luk makınanın bıle kuuck gelıcenı 800*900 luk bı makınayı rahat ıdare edebılıcegımı soluyor bu yuzden bole bı baslık actım
 

Turgay

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.499
Beğeniler
843
Yaş
35
Yer
İstanbul
#16
3 Motorun da birbirlerinden iyi yönleri var tabiki, Bana Sorarsan intruder 800 ;)
 
Kayıt
15 Nisan 2008
Mesajlar
41
Beğeniler
64
Yaş
49
Yer
Istanbul
#17
Kızıltoprak Motoek te Forumdan Mehmet abiyi bul o sana yardımcı olur. Motoek nerde diye soracak olursan FB stadının karşısında Delta var oarayı bul orada Ulaşa sor o yan sokagı tarif eder :)
 

Ali Aygün

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Temmuz 2008
Mesajlar
381
Beğeniler
382
Yer
İstanbul
#18
3 motor arasında kararsız kalmış olarak görüyorum sizi : motorların dış görünüşlerinde bir karar veremediyseniz teknik özellikleri sizin sorununuzu kesinlikle çözüceğine emin...

BUYRUN

Honda Vt 750 C Shadow Spirit 2008
216img216/8041/shadowspirit750vt750c2bor1

VT 750 C SPIRIT TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor....................................Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2
Motor hacmi (cc).......................745
Silindir çapı & strok (mm)............79x76
Sıkıştırma oranı........................9.6 : 1
Yakıt sistemi...........................PGM-F1 Elektronik yakıt ateşleme sistemi ( otomatik jigleli )
Max güç (ps @ dev/dak)..............45,5 / 5500
Max tork (Nm @ dev/dak)............64 / 3500
Ateşleme...............................Tam transistörlü elektronik
Çalıştırma..............................Elektrikli
Şanzıman...............................5 vites
Güç Aktarımı...........................Şaftlı
Boyutlar (UxGxY)(mm)................2440 x 835 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm)......1635
Sele yüksekliği (mm)..................650
Yerden açıklık (mm)...................133
Yakıt kapasitesi (litre)................14 (3,6 litre yedek dahil)
Tekerlekler..Ön........................Çelik telli jant
.............Arka........................Çelik telli jant
Lastikler....Ön.........................120/90 21 M/C ( 54S )
.............Arka........................160/80 15 M/C ( 74S )
Süspansiyon..Ön.......................41mm´lik teleskobik çatal, 115 mm esneme aralıklı
.............Arka........................5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı
Frenler......Ön.........................Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
.............Arka........................180mm´lik kampana
Ağırlık...................................247.8 kg ( Sıvılarla beraber )
Renk seçenekleri.......................Siyah
------------------------------------------------

Suzuki Vz intruder M800

ulusoykardesler.com.tr/motor/vz800m800

TEKNİK ÖZELLİKLER
Renkler
Siyah

Garanti
2 yıl veya 30.000km

Motor

Tipi
4-zamanlı, SOHC, 45° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu

Sübaplar
4, silindir başına

Soğutma sistemi
Sıvı soğutmalı

Silindir hacmi
805 cm3

Çap
83,0 mm

Strok
74,4 mm

Sıkıştırma oranı
9,4 : 1

Maksimum güç
52 hp / 6000 dd

Maksimum tork
69 Nm / 3500 dd

Aktarma

Tipi
Şaftlı

Şanzıman sıralaması
5-vites

Elektrik

Ateşleme tipi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)

Çalıştırma sistemi
Elektrikli marş

Ölçüler ve kuru ağırlık

Toplam uzunluk
2370 mm

Toplam genişlik
920 mm

Toplam yükseklik
1125 mm

Aks arası mesafe
1655 mm

Zeminden yükseklik
140 mm

Sele yüksekliği
700 mm

Kuru ağırlık
247 kg

Yakıt depo kapasitesi
15,5 Litre

Şasi

Ön süspansiyon
Teleskopik başaşağı çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı

Arka süspansiyon
Eklem tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisör

Ön fren
Disk

Arka fren
Kampana

Ön lastik ölçüsü
130/90-16 M/C (67H) Tubeless

Arka lastik ölçüsü
170/80-15 M/C (77H) Tubeless


--------------------------------

Kawasaki Vn900 custom

www.kawasaki.com.tr/images/motosiklet/chopper/vn900-custom/3

MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, V-Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 903 cc
SIKIŞTIRMA ORANI : 9.5:1
SÜBAP SİSTEMİ : SHOC, 8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 54 PS 6000rpm / 82 Nm 3500 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 5 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 33' / 182 mm
SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 80/90-21 / 180/70-15
LASTİK ÖN / ARKA : 300 mm, Çift piston kaliper / Tek disk çift piston kaliper 270mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 150 / 103 mm.
BOYUTLAR UxGxY : 2405 x 895 x 1120
AKS AÇIKLIĞI : 1645 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 685 mm.
YAKIT KAPASİTESİ : 20 Lt
KURU AĞIRLIK : 249 kg.
İMALAT YERİ : Japonya
 

Turgay

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.499
Beğeniler
843
Yaş
35
Yer
İstanbul
#19
Kawasaki Vn900 custom 2 Silindir/2 Zamanlı mı? emin miyiz bi yanlışlık olmasın?
 
Yukarı Alt