motoru bilen duyan fikri olan

Kayıt
17 Eylül 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
1
Yaş
38
Yer
izmir
#1
www.sahibinden.com/6000km_de_ck_temiz_10ytl_benzinle_160km_gidiyoWQQaXQQ10358466WQQpXQQdisplayitem
bu nasıldır yedek parca ları kolay buluna bilir mi
hondanın bu modelinin sorunu varmı bu motor hakkın da düşüncelerinizi alabilirmiyim motoru almak istiyorum ama karar veremiyorum yardımcı olurmusunuz
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#3
acaba gerçekten hondamı? bence eski model daelim motorlara benziyor semihe katılıyorum eski ve temiz titan veya ybr daima yedek parçasını bulabileceğiniz ve 2. el piyasada yeri olan motorsikletlerdir
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#4
servisliğini yapıyorum yarım balta krank var motorda piyano kısmı çok kaliteli çok rahat 200 cc ye çıkartıla biliyor(silindir piston sekman takımı ile)bunlara bide çift halatlı kalbirötör eklemen lazım kurşun gibi bi yapısı var.çok rahat kıvrak kullanışlı bi motor aynı motoru araştırırsan aynı kasada zealsunda ve zongshen grubundada olduğunu görürsün.motorla ilgili hiç bi sıkıntı yaşamzsın inan bana.fiyatıda makum.2000-2200 e gidior bizim buralarda(hatay)
 

Hakan Karael

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
2.946
Beğeniler
1.297
Yaş
47
Yer
İstanbul
#5
hellboy un uzman görüşüne bence kulak ver derim bizden daha detaylı yardımcı olacağı kanaatindeyim ...!
 
Kayıt
26 Mart 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
91
Yer
samsun
#7
ilanda adam 140 km çıktım diyo ibre zaten o kadar ancadır bende honda cgl125 var ibre 160 130km gördüm daha gitmiyo honda ibreyi oturtmuyo bu motormu oturtcak sen git japon al bunlara hiç bulaşma bence
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#8
semih_55 kardeşim öndişliyi 17 arkayı 44 dişli yap 4.viteste görmeye başlarsın o hızı kalkışbiraz yavaşlar ama işe yarar hafif bi mailde 4le 130 u görürsen 5lediğinde ortalama 150 km/h hız yapacaktır.
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#9
bide semih kardeşim cgl de hepsi aşağı seri şanzıman var krank standart krank bu motrun üstündeki krak baltası yarım daire şeklinde deilyuvarlak bi penirin 4 öle bölüp bi parçası alınmış gibi kısacası krank çarkını tamamlarken devir kazanıyor hafifliyor.zaten pistonta yalnış hatırlamıyosam 62,50 ama boydan kısa kısacası biyar koluda uzun bu nedemek oluyor dersen senin cgl nin 1000 devri ile bu motorun 1000 devri aynı deil yüksek devirlerde ise bu fark katlamalı olarak kendini gösteriyor.
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#10
dostlarım bu arada titan ve cgl hindistan malıdır.ek bilgi olarak aklınızda bulunsun japon honda 250 cc ve altında cg 125 efsanesindedir ve gördüğüm tek rektefe yapılamayan özel bi gömlek yapısına sahiptir.
 
Kayıt
26 Mart 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
91
Yer
samsun
#11
hellboy yazdıklarına göre bu işin ustadısın eyw. ama bu dişli falan bunlar orji. değil ben orji.den bahsediyorum tabi dişlileri büyütürsen daha hızlı gider ama bu ilandaki orji ve hiç bişeye yaramaz bence benimki lafım vardır 500 lira 1 lira fazla veririm markadan şaşmam zaten ilerleyen zamanda servise git gel git gel aynı para oluyor
 
Kayıt
17 Eylül 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
1
Yaş
38
Yer
izmir
#12
motorun sahibine sordum motorun kasası başka bir marka motor kısmı honda ya ait miş hellboy arkadaşizmir de bu motora hang servis bakıyor biliyormusun
 
Kayıt
17 Eylül 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
1
Yaş
38
Yer
izmir
#13
hellboy birde senin söylediğin bu değişikler ne kadara yapılır benim aradığım hız değil sağlamlık ve uzun ömürlü olması benim için önemli olan bu. motoru alıp satmak için almıyorum kullanmak için alıyorum yorumlarınızı buna göre yaparsanız sevinirim. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#14
Bence ne olduğu belli olmayan motora para verme kardeşim,parana yazık,para kolay kazanılmıyor,hele hiç kolay biriktirilmiyor...Bence ikinci el bir HONDA TİTAN al çok daha iyi...En azından ne olduğu belli,servisi belli,parçası belli...Sonra söylemediniz deme...!!!!!
 

Barış

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
5.246
Beğeniler
3.070
Yaş
47
Yer
ankara
#15
motora verdiin parayla değil, üstüne bindikten sonra maceraya atıl bencede.
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#16
semih-55 kardeşim ilk olrak orjinalliği bozma olayı geri dönüşü olamyan değşikliklerle olur sana tavsiye ettiğim dişli olayı ise motorsikletin ön zincir dişlisi ve arkacantın üstündeki tahrik dişlisi oluyor hepsi toplam 20 ytl yi geçmez aklında bulunsun hocam.bu arada ön dişli sadece hız arttırmak içindir araka dişli ise ince ayar içindir diye bilirim motorsikletin öndişliyi değiştirdiğinde güçsüz kalacağı için arka dişliyi büyütmeni tavsiye ettim.servis olayına gelince zip star zealsun zngshen grubu motorsikletleri aynıdır özelliklede zealsunun motorsikletleri çok özeldir üsten egzantrik diee tabi ettiğimiz sübop çalışma sistemi zincir aktarımıyla kranktan direkt olarak üst piyanonun çalışmasını sağlamaktadır.buda zamanlama hatasını sıfıra indirmektedir.ve üst devirlerde inanılmaz sonuçlara imza atmaktadır.özelliklede 125-7 moeline orjinal haliyle ne cgl ne ybr nede cbf 150 nin yeteşibileceğine inanıyorum.4. vites motoriklet 130 kmh yapıyor.5 viteste otobanda rampa aşağı bastım sırf sonunu göre bilmek için kadran döndü 9000 devirde 10 km/H ye geri döndü ve halatı kırdı.ortalam hızı 170 km/horjinal haliyle hiç bi 125cc 4 zamanlı motorsikletten bu hızı görmedim.araştırırsanız görürsünüz.
 
Kayıt
26 Eylül 2008
Mesajlar
30
Beğeniler
11
#17
melih kardeşim bi çok çin çan çon servisine bakıyorum ama dostum bilen gören söken ve bi motor tutkunu olarak motorsikletin sisteminin çok güzel olduğuna inanıyorum ama senden rücam motorsikleti almaya karar verdiysen silindir üst kapak ve karter silindir arası bağlantlara dikkat etmen conta taşmışmı kırmızı renk sıvı conta izleri varmı? karter sağ sol kapakların vidaları ve gene aynı şekilde conta taşmış mı?özelliklede sol kapağa bakmanı tavsiye ederim.eğer bu taşma ve sıvı conta izleri varsa hiç yanaşma derim.hiç bi motorcu başkasının söküp topladığı motoru sökmek istemez.bende de böledir başkasının pisliğini temizlemek istemem.mobileyt tamircisi bile günümüzde 4 zamanlı motor sökmeye başladı arkadaşlar bizim burdaki yamaha honda servislerinde bile bi çoğu bisiklet tamircisi dükkanını kapatıp çalışmaya başladı.arkdaşlar eğitim şart öğrenmek şart.ya başımdan geçen bi olayı anlatayım bi gün bi motor geldi hero honda herkes biliyordur nese biyar kolu boşluk yapmış egzantirikte sorun sentede 1 kaç derece kaymış bi derccce daha kaysa çıkış sübobu pistona değcek sübop eğilcek nese.söktüm baktım egzantirik zincirini 100 cup die tabir edilen mçin malı denilen motorlardan temin ettim bu parçası yok bu arada hondanın bu modelinin.krank okada çok tamir görmüşki işkenceyle tornaya gitmeden ben ayıra biliyordum.doğal olarak direk bu böle olmaz bi krank lazım dedim müşterime gitti geldi tav 220 ytl imiş dedi oda sadece bi yerde 1 tane var.bana dediki tamir et olmaz dedim ben tamir etmem dedim sonuç olarak aldı götürdü.2 gün sonra binerek geldi yanıma olmaz dedin sen usta deilmişsin al işte oldu diee.sustum hiç bişe demedim. birinci vitese taktı kalktı 10 mt gitmedi bi ses ianaılmaz çıktım araksında dışarı motorsikletkrangı dağıtıyor.biyar kolu 3 parça kısa milin üstündeki 1.3. vites dişlileri marş dişlisi krangın bir parçaısı pistonu delip üst kapağa kadar gelmişti ve karter ön alt taraftan batlmıştı.dostlar çin malının kötülenmesindeki bu dr-urumlara gelmesindeki en büyük etkenin ustalar olduğunu bende bi usta olrak söliye bilirim.tabk maden kalitesi olrak fark var hatta çin malları kendi içinde bu kalite farklılık gösteriyr ama bu okadar büyük farklar deil inanının bana.
 
Kayıt
26 Mart 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
91
Yer
samsun
#18
hellboy abi ii hoş diyonda bu zealsun dediğin markanın bi honda bi yamaha kadar ömrü varmı bizim burda var bitane adamda 200 cc motor teneke gibi çalışıyo ben cgl'yle yapıştırdım onu
 
Yukarı Alt