Motoyokodan Kurtuluşumun Adım Adım Öyksü :)

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#1
Arkadaşlar kısa bir zaman önce uzun süredir hasretle beklediğim motosikletime kavuştum ve sizlerle paylaştım en sonunda motosikletim geldi ve kamyonun kasasından ilk indiği andan son anına kadar her anı sizlerle paylaşmak istedim :)

kasasıyla firmamızın kamyonundan indi ve teknisyen arkadaş işe koyuldu

Linklerin açılması için Giriş yap veya kayıt ol.
 

Cansu_Tezcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Temmuz 2008
Mesajlar
691
Beğeniler
548
Yer
LüLeBuRRGaZ
#3
hayırlı olsun birden benim dükkanda çalışırken nasıl motor topladığım geldi aklıma ahhh ah ne günlerdi o günler :D o kasayı sök parçaları birleştir yağını ayarla offf off :D
 
Kayıt
2 Ocak 2009
Mesajlar
41
Beğeniler
18
Yer
Kocaeli
#5
Güle güle kullan. kısa bir süre sonra benzer hisleri ben de yaşarım umarım. Sabırsızlıkla bekliyorum o anı ve fotoğrafları eklemeyi. :) Kıskanıyom nazar değmesin motora bi nazarlık tak. :)))))
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.271
Yer
Kadıköy/İstanbul
#6
Sonunda senden de kurtulduk :) Artık motor diye başımızı şişirmeyeceksin.. Al sana motor işte güle güle kazasız günlerde kullan..

Hayırlı uğurlu olsun

darısı diğer motoyokoculara
 

Erol Ceyhan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Aralık 2008
Mesajlar
865
Beğeniler
350
Yer
istanbul/Bayrampaşa
#7
Aslında bukadar kolay olmadı açıkçası uzun süren bir düşünce ve kararsızlıktan geçerek bir sürü yanlış seçeneği eleyerek varılmış bir karar bu güle güle kullan kardeşim motorun şafağı bitti şimdi sıra ehliyetin şafağında şafak=12 oda gelir elbet allah hepimize uzun ömürler versin...
 

serkan thundercat

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
610
Beğeniler
259
#9
eğer ihtiyacın olmazsa bence hiç bi zaman satma motorunu... büyük motor da alsan böyle bi 125 lik hep lazım oluyor..kazasız belasız inşallah..
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#10
hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar umarım en kısa zamanda havalar düzelir bizde biraraya gelir keyifli geziler yaparız darısı diğer motoyokocu arkadaşlara :)
 

Umut Karkın

Organizatör
Kayıt
23 Ekim 2008
Mesajlar
1.760
Beğeniler
981
Yer
ANKARA
#11
Motorun güzelliği bir tarafa sizin motora olan hasretiniz çok güzel... gerçi hasret bitmiş iyikide bitmiş bir motosiklet daha trafiğe katılacak demekki hayırlı uğurlu olsun..

allah ağız tadıyla bindirsin..
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#12
Aslında bukadar kolay olmadı açıkçası uzun süren bir düşünce ve kararsızlıktan geçerek bir sürü yanlış seçeneği eleyerek varılmış bir karar bu güle güle kullan kardeşim motorun şafağı bitti şimdi sıra ehliyetin şafağında şafak=12 oda gelir elbet allah hepimize uzun ömürler versin...

Nasıl yani Recep senin ehliyetin yokmu?
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#13
erol abi daha öncede anlatmıştım şimdi durup duruken karizma çizilmesinin bir anlamı yok :) 11 yaşımdan bugüne bir türlü fırsat bulamadım en sonunda aldım evraklarımı verdim 2 haftaya kadar gelir dediler
 

ANIL

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2008
Mesajlar
1.390
Beğeniler
389
Yer
İstanbul
#14
Abicim hayırlı uğurlu olsun çok tatlı duruyo rengi şirin bi siyah iyi günlerde kazasız belasız kullan Ehliyeti de alda ıslatalım :D:D:D:D
 

ferhat_sevinc

Kıdemli Üye
Kayıt
21 Şubat 2008
Mesajlar
305
Beğeniler
112
#20
hayırlı olsun..kazasız belasız binersiniz inşallah..bir şey dikkatimi çekti!!ybr'ile aynı eksoz var üzerinde :) motor'uda neredeyse bire bir!!
 
Yukarı