Nedir bu motosiklet ayakkabılarının özel yanı???

Kayıt
24 Mayıs 2008
Mesajlar
169
Beğeniler
50
Yaş
37
Yer
İstanbul - Maltepe
#1
Bilgisizliğimi mazur görün ama bu motosiklet botlarının özellikleri, farklılıkları nelerdir ve neden bu botları tercih etmemiz gereklidir?
 
Kayıt
24 Mayıs 2008
Mesajlar
169
Beğeniler
50
Yaş
37
Yer
İstanbul - Maltepe
#5
cevaplarınız için teşekkür ederim bende acaba dağda kullandığım kar botları ile kurtarabilirmiyim düşüncesi içindeydim açıkcası ama çelik korumalar olması bu fikirden vaz geçirdi hemen :eek: yoksa diğer butün özellikleri fazlasıyla taşıyan botlarım mevcut ama hiçbirinde çelik koruma tarzında bir önlem yok tabikide :D cevaplar için tekrar teşekkür ederim :)
 

polat

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
367
Beğeniler
473
Yer
Yalova
#6
Bir sabah işe gitmek içinbindim motosikletime ve işyerime yaklaştığım için yavaşladığımda yan yoldan çıkan bir araç arka sağ tarafımdan çarpınca bana önce arka tekeri yanımda gördüm :) daha sonra haliyle düştüm ve sırtımın üzerinde bir müddet sürüklendim

MONT: Sırtımı dirseklerimi ve omuzlarımı korudu

Daha sonra sürüklenmeye devam ettiğim için kendimi kumanda edemedim ve yan döndüm döner dönmez Kafam hızla yere çarptı

KASK:Kafamı içindekileri,yanağımı ve kulağımı yani dışındakileri:) Korudu

Yan taklamıda attıktan sonra ayaklarım yere çarptı ilk hissettiğim ayak bilek kemiğimdi
Burdaki çıkıntı(artık ne kemiğiyse)

BOT: Bileğimi ,Ayak parmaklarımı ,kısa bir süre motorun altında kalan bacağımı Korudu

Tek kötü olan GS adasının karşısından aldığım hakiki sahte çıkan italyan malı pantolonun(sipidi) üzerimde olmayışıydı (çünki bir ay giydikten sonra söküldü parçalandı) dizim kaval kemiğim ve kalçalarımın yanları hasar gördü Yeni pantolonumun buralarında korumalar var...

Diyeceğim Raistlin kardeşim adamlar deniyo biliyo öle yapıyo bu botu montu ve kaskı yani Bi farkı kesinlikle var haberin olsun
 

Haluk

Kıdemli Üye
Kayıt
14 Ağustos 2008
Mesajlar
136
Beğeniler
202
#10
Polat biraderim bu sana çarpan zevata ne oldu? Bastı gittimi? Biz hep korunalım ama millet kendini hiç geliştirmesin, ortaçağ otomobil sürüş teknikleri hükmetsin caddelere. Hep görüyorum öyle sağdan soldan atıyolar kendilerini caddenin ortasına. Durmak yok, biri geliyomu diye yavaşlayıp bakmak yok, kendini anayola atıyo ya gerisi boş. Sinirlenmemek elde değil.
 

SERVET

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Mayıs 2008
Mesajlar
1.786
Beğeniler
604
Yer
İstanbul
#11
haluk kardesım cok haklısın bu memlekette bakar kör cok her ne sekılde olursa olsun bız yınede cok dıkkatlı olalım
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#13
bütün bu sayılan özelliklere bağcıksız olmaları (özellikle vitesli motorlarda vites tertibatına ve ayak frenine dolanmamaları ciddi tehlikelerden koruyor) eklenilebilir çünkü uzun bağcıklı ayakkabılar scooter hariç her türlü motosiklette ciddi zararlara (ayağınıza ve düşünce size) yol açabilir :) bağcıklı ayakkabı giyeceksekte sıkıca bağlayıp ayakkabının içine sokmalıyız
 

öner coskuner

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Ocak 2008
Mesajlar
1.018
Beğeniler
567
Yaş
51
Yer
Cuxhaven,Germany
#14
:)Kardesim bütün bu yazilanlar beni tatmin etmiyor dersen,senin bir motorcu oldugunu gösteriyor.:):):):)
En azindan bu yetmeli...
 
Kayıt
11 Eylül 2009
Mesajlar
35
Beğeniler
7
Yaş
27
Yer
İstanbul-Kağıthane
#15
Korumalı oluşu bi yana fren ve vites pedallarını daha iyi hissedip kavradığı için sürüştede konfor sağlar.
 
Kayıt
22 Ocak 2010
Mesajlar
389
Beğeniler
64
Yaş
45
Yer
istanbul
#16
sanırım şenol hocam bu soruyu görmemiş yoksa uzun uzadıya botun faydalarını anlatırdı bize :)
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.472
Beğeniler
9.009
Yaş
57
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#17
@Murat Burak

www.motosikletforum.com/showthread.php?t=3954&highlight=T%FCm+%FCyelerimiz
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.472
Beğeniler
9.009
Yaş
57
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#19
@Murat Burak

Kabus görmemk için dikkatli ve korumalı ol.Kabusun içinde de olabilirsin dikkat et.
 
Yukarı Alt