Pazar Hava Açık (09.11.2008) Çarşamba Gezisi

Kayıt
21 Ağustos 2008
Mesajlar
116
Beğeniler
79
Yer
Samsun
#1
Arkadaşlar bu Pazar yani 09 Kasım 2008 tarihli gezimize gelmek isteyenleri bu başlık altında görmek isytiyoruz. Her zamanki gibi sabah saat 09:30'da teleferik önü buluşma noktamız. Buradan 10:00'da hareket edeceğiz. Daha önceki gezi organizasyonunda da belirttiğim gibi ricam şudur. Geziye gelmek isteyen arkadaşlarımız katılımcılık göstererek burada düşünce ve önerilerini belirtmeliler.

Saygılar.
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#5
Bizim grup tamam. Başka gelen olur mu ona bakıyorum :)


Şimdi Çarşambalı kardeşim, geziye katılalımda sen kafadan korkuttun bizi ya, hani sizin şu grup varya diğer dünyalardan motorcu almayanlar, biz şimdi geziye katılalım desek, yok sizi bi tanıycaz önce sohbet edicez, grup prosedürlerine uyuyormuyuz uymuyormuyuz test edilecez, kafa yapılarımız incelenecek sizinkilerle uyuyormu uymuyormu sonra üyeler kabul ederse ancak geziye gelebilecez. Tabiii bide kabul edilmeme riski var dimi yani :):) Hani diyom şu prosedürleri biraz azaltsanızda sizinde grup biraz çoğalsa:)
 

Metin

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Nisan 2008
Mesajlar
4.039
Beğeniler
1.618
Yer
istanbul
#6
Şimdi Çarşambalı kardeşim, geziye katılalımda sen kafadan korkuttun bizi ya, hani sizin şu grup varya diğer dünyalardan motorcu almayanlar, biz şimdi geziye katılalım desek, yok sizi bi tanıycaz önce sohbet edicez, grup prosedürlerine uyuyormuyuz uymuyormuyuz test edilecez, kafa yapılarımız incelenecek sizinkilerle uyuyormu uymuyormu sonra üyeler kabul ederse ancak geziye gelebilecez. Tabiii bide kabul edilmeme riski var dimi yani :):) Hani diyom şu prosedürleri biraz azaltsanızda sizinde grup biraz çoğalsa:)
Erol düşünsene biz buradan kalkıp Samsuna geziye katılmaya gidiyormuşuz,bizi beğenmedikleri için geziye katılamayıp geri dönüyormuşuz felan...:D:D
 
Kayıt
21 Ağustos 2008
Mesajlar
116
Beğeniler
79
Yer
Samsun
#10
Hepinizi Karadeniz'e bekliyorum. Bu arada o dediğin fıkralarda olur Erol hocam :) Hem grup üyesi olarak değil, grubun misafiri olarak geliyorsunuz. Karadenizli olarak misafir perverliğimiz o kuşkulara asla gerek bile bırakmaz. Gelin de Karadenizli misafirlerini nasıl ağırlarmış görelim. Hatta bunu okullarda der olarak okutalım :D Şimdiden gözlerim yollarda. Hepinizi saygıyla selamlıyorum misafir adaylarım. ;)
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.997
Beğeniler
3.098
Yer
İstanbul-Çamlıca
#11
Çarşambalı kardeşim, dediklerim fıkralarda olur diyorsun ama bunları ben demiyorum ki sen diyorsun :)

Carsambali tarafından gönderildi
Semih bizde motor bahane. Mühim olan kafa yapılarının uyması. Biz ayrı dünyaların motorcuları değiliz, o yüzden diğer dünyalardan motorcu almıyoruz aramıza Öncelikle seni bir tanımak, sohbet etmek isteriz. Eğer grup prosedürleri sana uyarsa ve grup üyeleri seni kabul ederlerse benim için sorun yok :)

Bu arada ben espri yapıyorum, inşallah alınmazsınız.

Ha gelmesine gelirizde hamsikoli varmı hamsikoli oraya gelipte hamsikoli yemeden dönülmez dimi :):)
 
Kayıt
21 Ağustos 2008
Mesajlar
116
Beğeniler
79
Yer
Samsun
#12
Daimi katılımcı olunacaksa elbette bahsettiklerim onlar için geçerli, sizin için değil. :) Hamsi dersen ye ye gına geldi. Hamsi paluğu çibi oldik. Gelirseniz bu tarafa söz sana kendi ellerimle hamsi mangal yapacağum. Ama raki yok ha oni pilesun :D
 
Yukarı