Profilinize kan grubu eklemesi yapabilirsiniz

Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#1
Merhaba Arkadaşlar

Kan gruplarımızı profilimize ekleye biliyoruz.

Lütfen kan gruplarınızı profilden seçiniz. Bana lazım olmaz demeyin!

Teşekkürler
 

agcam

Kıdemli Üye
Kayıt
29 Ocak 2008
Mesajlar
153
Beğeniler
141
Yer
istanbul
#4
arkadaşların duyarlılığı için şimdiden teşekkürler B rh pozitif
 
Kayıt
17 Kasım 2007
Mesajlar
228
Beğeniler
96
Yaş
64
#5
ulaş kardeş eklemeyi yaptım,lakin AB RH + tıkladık ama A RH + ÇIKIYOR ,hatayı düzeltin
teşekkürler.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#7
@maceracı

Abicim uyarınla hata düzeldi. Murata teşekkürler...

Bu arada sizlere Murat'tan bahsetmek isterim. forumla ilgili her türlü teknik desteği sağlayan. Bizlerin forumda en hızlı ve kolay şekilde mesajlaşmasını sağlayan arkadaşımızdır. Yani anlayacağınız forumun ağır abisi :)
 

Murat Reis

Kazan Dairesi Sorumlusu
Kayıt
10 Eylül 2007
Mesajlar
39
Beğeniler
47
Yaş
44
Yer
SAMSUN
#8
iki tekere gönül veren herkes gibi bende bu spora ve bu platforma emek vermekten mutluluk duyarım ulaşcım.Her zaman;)
 
Kayıt
17 Kasım 2007
Mesajlar
228
Beğeniler
96
Yaş
64
#9
teşekkürler ulaş kardeş. pazar günü açıkmısınız biletleri almaya gelicem.
görüşmek dileğiyle.
 
Kayıt
2 Ocak 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
42
#11
@ulas

kan gurubum A RH + .Arkadaşlar ben üç ayda bir kızılayı ziyaret edip kan veriyorum.ne olur ne olmaz birisine lazım olur diye.
 
Yukarı Alt