Schuberth C 2 şikayeti

Kayıt
11 Nisan 2008
Mesajlar
2
Beğeniler
1
#1
2008 motoshow' dan Schuberth 395,-EURO' ya C 2 kask aldım ve sonraki hafta ilk defa kullandığımda, birkaç dakika içinde vizörün iç yüzeyinin ağza gelen kısımları bulanıklaştı ve kaskı çıkardığımda iç buğu önleyici bu tabaka çatlak çatlak bir şekil aldı ve kuruyunca tabaka kabardı ve döküldü. Ağız kısmı dışındaki yerler ise, mecburen vizör açık gittiğim için rüzgardan soyuldu. Konuyu Türkiye Distribütörü Motomax' a fotoğraflarıyla birlikte ilettim, hiçbir cevap vermediler. Bunun üzerine, üretici Schuberth Almanya' ya detaylı bir yazı yazdım fotoğraflarını da gönderdim, "Türkiye' deki distrübütörümüzle irtibata geçin" şeklinde distribütörden daha da vurdumduymaz bir cevap verdiler. Asgari ücretten daha fazla para ödediğim bir kaskın rezaletini ve böyle bir markanın satış sonrası hizmetler sefaletini sizinle paylaşmak istedim. Genel olarak Schuberth kaskların kalitesi hakkında birşey demek istemiyorum ama, satış sonrası hizmetlerinin berbat olduğunu kesin olarak söyleyebilirim.

Ahmet Naim TAYLAN
 
Kayıt
15 Ocak 2008
Mesajlar
24
Beğeniler
7
#2
Merhaba Öncelikle Geçmiş Olsun,

Üzücü bir durum.

Gidip aldığınız yerle görüştünüz mü? Yoksa telefon mu açtınız. Bir de rica etsem resimleri bizimle de paylaşır mısınız? Ben sorunu tam olarak anlayamadım.

Belki mail ellerine ulaşmamıştır.
 

pelin

Kıdemli Üye
Kayıt
4 Kasım 2007
Mesajlar
286
Beğeniler
248
#3
Kafanızı korumak için kask alıyorsunuz. Belki cebinizdeki bütün parayı veriyorsunuz ve sonuç ortada

Şansızlık mı desek ne desek bilmiyorum ama sonuç olarak üzücü bir durum. Olmayacak bir şey değil. Her üründe olur böyle şeyler ama yardımcı olan birilerinin çıkmaması ilginç...
 
Kayıt
11 Nisan 2008
Mesajlar
2
Beğeniler
1
#4
@deniz

Problem kısaca şu: Vizörün iç yüzeyindeki buğu önleyici katman ilk kullanımda çatlak bir şekil aldı ve sonra kabarıp kalktı ve döküldü.

Fotoğrafları eklemeyi beceremedim antaylan@gmail.com adresime özelinizi atarsanız fotoğrafları gönderirim.
Selamlar
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#5
Merhabalar forumda resim ve avatar ekleme bölümü var orayı okuyarak kolaylıkla resim ekleyebilirsiniz.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
3.159
Beğeniler
4.272
Yaş
42
Yer
Kadıköy/İstanbul
#6
Diğer bir konu ise diğer arkadaşlarıma katılmakla birlikte. Kaskınızı yanınıza alıp aldığınız firmaya giderek derdinizi anlatabilirsiniz. Değiştirmeyeceklerini sanmıyorum. İnanıyorumki size yardımcı olacaklardır. Bu tip firmalar bu tür olaylarda hassastırlar. Mail atarak ya da resim yollayarak olmayabilir. Yüz yüze görüşmeler her zaman sonuç alır diye düşünüyorum.

Genel distribütörünün sizi yine dealere yönlendirmesi ilginç geldi. Bu gibi olaylarda sizin atmış olduğunuz maili mutlaka ana firma dealere de aynen iletir.

Bu olay x yada y markasından da olabilir. Bunun olması o kaskı kötülemez önemli olan sonuca bağlanmasıdır. Ki dedeğim gibi yüz yüze görüşmeler her zaman işe yarar ;)
 
Kayıt
3 Mart 2008
Mesajlar
31
Beğeniler
9
#7
üzücü sen bi ton para ver en iyisi diye, hadi olur bozulur sonuçta makine,ama satış sonrası müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır ciddi sağlam firmalarda

maalesef motomax çıkışlı ürünleri satın alanların ortak derdi bu benimde motomaxın yetkili servisinin kullanılamaz hale getirdiği keeway sl150 motorum var bir yıldan fazladır uğraşıyorum
motomax tarafından aldığım sonuç 0
; tahminim bu tür satış sonrası yetersiz servis ve ilgisizlikten dolayı bu tür şikayetlerin sonucunda keewayı şimdi bir başka firma devraldı
şimdi bu firma ile temastayım mağduriyetimi gidereceklerine dair söz verdiler
bekliyorum
 
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
64
Beğeniler
12
Yaş
34
Yer
İstanbul
#9
Firma ile yüz yüze görüşmeniz ilk yapmanız gerek şey olabilir, gerçi onların iletişim kanallarını her zaman açık tutmaları kendi sorumluluklarında ama bunu çeşitli bahanelerle bertaraf edebilirler. Bu nedenle satıcı firmayla bizzat görüşmeniz, meselenin devamı için de size avantaj sağlayacaktır. Eğer bu görüşmeden de sonuç almadıysanız ve ürün gerçekten hatalıysa ( yani böyle bir durumun normalde yaşanmaması gerekirken yaşanması durumu, ki öyle gözüküyor ) hakkınızı bir tüketici olarak aramanız gerekir. Çünkü verdiğiniz az buz para değil. Tüketici hakem heyetlerine başvurur, gerekirse dava açar, şikayetinizi bazı gazetelerde yer alan tüketici köşelerine bildirirsiniz. Bu tarz eylemler, özellikle distribitörlerde korku yaratır, çünkü asıl firma meselenin çözülmediğini öğrenirse distribitörlük haklarının elinden alır. Ben de böyle bir tavsiyede bulunabilirim size.
 
Yukarı Alt