Sipariş verildi 1,5 ay sonra bende:)

Kayıt
14 Eylül 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
10
#1
Merhabalar

Geçenlerde ss tarzına geçmek amacı ile ''supersport'a yatay geçiş'' başlıklı konuyu açmıştım:) elimde olan bmwf800gs motorumu sattım arctic-cat trv 700 cruıser'ımı sattım.Aklımda o zamana kadar ducati 848evo vardı.Düşündüm taşındım araştırdım sordum soruşturdum...almaya karar verdiğim motor yine bir enduro/touring :)
O bir 'ducati multistrada1200s sipariş verildi yurt dışından geliyor rengi beyaz.eleştiri ve görüşleriniz benim için çok önemlidir...

Saygılar,sevgiler

Linklerin açılması için Giriş yap veya kayıt ol.
 

o.somuncu

Organizatör
Kayıt
6 Ağustos 2008
Mesajlar
1.258
Beğeniler
850
Yer
Dikili - İZMİR
#2
Hayırlı olsun Adnan..
Sanırım bu motordan Türkiye'ye giren henüz sayılıdır..Son teknoloji ürünü; süper Tenere 1200 ve R 1200Gs'in rakibi,onlardan üstün yönleri olduğu söylenen bir motor..Kullanmaya başlayınca izlenimlerini aktarırsın..
 
Kayıt
14 Eylül 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
10
#8
Çok teşekkür ederim :) Geldiğinde daha detaylı anlatacağım nedir ne değildir.Erol abi ben çanta kulanmayacağım onlar temsili fotoğrafın zırvası uzun yol yaparken belki:)
 

Gökhan Yasdal

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Şubat 2010
Mesajlar
870
Beğeniler
485
Yer
İstanbul
#10
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Yalnız arka çantalar bozmuş biraz.
Eyvah ben de çantalar şık olmuş diyecektim :) Çanta deyip geçmeyin yahu çok iş yapıyor. Çantasız motosiklet düşünemiyorum. (özellikle gezmek için motordan inip de 3 kg mont + fermuarlı pantolon + sırt koruma + kask + eldivenler elimde şaşkın şaşkın etrafa bakınırken) Bence çantaların çizgileri agresif çizgiyi bozmamış. Tam olmuş diyebilirim. Alt kısmı sihay devam etmeseymiş de olurmuş ama sanki.

Hayırlı olsun. Bu 1,5 ay geçmez.
 
Kayıt
8 Mart 2011
Mesajlar
58
Beğeniler
78
Yer
Ankara
#12
Son derece teknolojik bir motosiklet.

1. Motosikleti çalıştırmak için anahtarının cebinizde olması yeterli. Sadece marş butonuna basmanız kafi. Buna rağmen eğer anahtarı kayıp ettiyseniz, daha önceden sizin belirlediğiniz şifre ile de motosikleti çalıştırabilirsiniz. Anahtar takmak diye birşey olmadığı için sadece bir buton ile gidonu kilitleyebiliyorsunuz.

2. Touring, Sport, Urban(Şehir içi) ve Enduro olmak üzere 4 adet kullanım modu var. Bunlardan herhangi birini seçerek; hem ön ve arka amortisörlerin sertliğini, hem motor performansını (150beygir gücü var), hem anti patinaj sisteminin davranış şeklini otomatik olarak ayarlayabiliyor.

Artı çok güzel özelliği: bütün bu otomatik ayarları kendinize göre kişiselleştirebiliyorsunuz (mesela touring seçtiğimde şu kadar bir süspansiyon sertliği, bu kadar traction control, şu kadar bir beygir gücü sağlasın gibisinden). Bu harika... (1200 GS de de bu modlara benzer şeyler var yalnız kişiselleştiremessiniz. Ve BMW deki modlar sadece süspansiyon için geçerli.

3. Motosiklete binmeden önce; yalnız mı bineceksin yoksa artçılı mı, yükün var mı yok mu gibi ayarları yapıyorsun ve sana uygun en konforlu touring ya da bu yüke uygun en uygun spor, enduro ve urban sürüşü sağlamak için bir önceki maddede belirttiğim unsurları kendisi ayarlıyor. Bu ayarladığın yük durumuna göre, sen istediğin moda geçebilirsin. Onun yaptığı bir çok unsuru, senin seçtiğin moda göre ayarlamak. Gerçekten müthiş.

Az yağmurda ve şiddetli yağmurda nasıl davransın gibi seçenekleri dahi var.

4. Üzerinde Ducati nin eski yarış motosikletlerinde kullandığı motor var: "Testastretta 11 derece". Yüksek performanslı canavar bir motor. Zaten 150 Beygir.

5. Ducati nin tasarımdaki elit bakışı devam ediyor. Yan çantaları tutacak herhangi kaba bir demir yok. Orjinal çantaların takılabilmesi için motosikletin gövdesi dizayn edilmiş. Çantaları çıkardığınızda, eski yerinde demir bir çanta tutacağı görmüyorsunuz. Harika bir tasarım. Ducati tasarımda hep iddialıdır zaten. --Ah bu italyanlar yok mu:D--

6. Motosiklet inanılmaz hafif. Kendi sınıfında en hafif belkide. Kuru ağırlı sadece 189 kg. Bütün yol koşullarında rahat kullanım için bu kilo da tasarlandığı söyleniyor. Üreticinin söylediği: Hafifliği sayesinde daha çabuk hızlanıyor ve daha çabuk duruyor.

7. Ön cam ayarlanabiliyor ve elcik ısıtmalar standart. Çakmak girişli güç çıkışı sözkonusu.

8. Bu motosiklet şaftlı olsaydı diyenlerin dışında, şahsen motosikleti çok beğendim. Benim zincirle bir alıp veremediği yok :D Tek kelime ile harika motosiklet...

9. İngiltere de 14.000 pound (35.000 TL) a satılıyor. Vergilerle TR deki fiyatını siz düşünün. :)

Hocam hayırlı olsun. Müthiş bir motosiklet almışsın .

Biraz araştırdım da, yazayım dedim. :D




 
Kayıt
14 Eylül 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
10
#17
Son derece teknolojik bir motosiklet.

1. Motosikleti çalıştırmak için anahtarının cebinizde olması yeterli. Sadece marş butonuna basmanız kafi. Buna rağmen eğer anahtarı kayıp ettiyseniz, daha önceden sizin belirlediğiniz şifre ile de motosikleti çalıştırabilirsiniz. Anahtar takmak diye birşey olmadığı için sadece bir buton ile gidonu kilitleyebiliyorsunuz.

2. Touring, Sport, Urban(Şehir içi) ve Enduro olmak üzere 4 adet kullanım modu var. Bunlardan herhangi birini seçerek; hem ön ve arka amortisörlerin sertliğini, hem motor performansını (150beygir gücü var), hem anti patinaj sisteminin davranış şeklini otomatik olarak ayarlayabiliyor.

Artı çok güzel özelliği: bütün bu otomatik ayarları kendinize göre kişiselleştirebiliyorsunuz (mesela touring seçtiğimde şu kadar bir süspansiyon sertliği, bu kadar traction control, şu kadar bir beygir gücü sağlasın gibisinden). Bu harika... (1200 GS de de bu modlara benzer şeyler var yalnız kişiselleştiremessiniz. Ve BMW deki modlar sadece süspansiyon için geçerli.

3. Motosiklete binmeden önce; yalnız mı bineceksin yoksa artçılı mı, yükün var mı yok mu gibi ayarları yapıyorsun ve sana uygun en konforlu touring ya da bu yüke uygun en uygun spor, enduro ve urban sürüşü sağlamak için bir önceki maddede belirttiğim unsurları kendisi ayarlıyor. Bu ayarladığın yük durumuna göre, sen istediğin moda geçebilirsin. Onun yaptığı bir çok unsuru, senin seçtiğin moda göre ayarlamak. Gerçekten müthiş.

Az yağmurda ve şiddetli yağmurda nasıl davransın gibi seçenekleri dahi var.

4. Üzerinde Ducati nin eski yarış motosikletlerinde kullandığı motor var: "Testastretta 11 derece". Yüksek performanslı canavar bir motor. Zaten 150 Beygir.

5. Ducati nin tasarımdaki elit bakışı devam ediyor. Yan çantaları tutacak herhangi kaba bir demir yok. Orjinal çantaların takılabilmesi için motosikletin gövdesi dizayn edilmiş. Çantaları çıkardığınızda, eski yerinde demir bir çanta tutacağı görmüyorsunuz. Harika bir tasarım. Ducati tasarımda hep iddialıdır zaten. --Ah bu italyanlar yok mu:D--

6. Motosiklet inanılmaz hafif. Kendi sınıfında en hafif belkide. Kuru ağırlı sadece 189 kg. Bütün yol koşullarında rahat kullanım için bu kilo da tasarlandığı söyleniyor. Üreticinin söylediği: Hafifliği sayesinde daha çabuk hızlanıyor ve daha çabuk duruyor.

7. Ön cam ayarlanabiliyor ve elcik ısıtmalar standart. Çakmak girişli güç çıkışı sözkonusu.

8. Bu motosiklet şaftlı olsaydı diyenlerin dışında, şahsen motosikleti çok beğendim. Benim zincirle bir alıp veremediği yok :D Tek kelime ile harika motosiklet...

9. İngiltere de 14.000 pound (35.000 TL) a satılıyor. Vergilerle TR deki fiyatını siz düşünün. :)

Hocam hayırlı olsun. Müthiş bir motosiklet almışsın .

Biraz araştırdım da, yazayım dedim. :D




 
Kayıt
10 Eylül 2010
Mesajlar
103
Beğeniler
45
Yer
tekirdağ çorlu
#19
slm ilk önce belirtmek isterim 10 numara bir makinedir kullandımmı hayır ama çok araştırdım inceledim 4 farklı motor seçeneği sunuyor tek bir düğme ile farklı bir motora kullanmaya geçiryorsun ve bütün motor seçenekleri de ne istersen sana sunuyor hayırlı olsun iyi günlerde kullan dostum farın ve yolun hep on (açık) olsun ....
 
Yukarı