Süper Loto'da Tarihi Rekor ve Yamaha V Max

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#1
Süper Loto :) :(

Arkadaşlar aslında kendime söz varmiştim.Oynamayacaktım.Çünkü bence kumardan farksız.Otaya bir para koyuyorsun ve şansını deniyosun.

Oynamayacaktım ama geçen hafta onadım.Malesef 2 bile yoktu :(

Gecen hafta 12 milyon devretti bu haftada 16 milyon devretmiş.Önümüzdeki hafta büyük ihtimal 20 milyon olacak.Yani 20 trilyon eski para ile.Paraya bak ya...

Arkadaşlar geçen hafta uyuz oldum bişey bu hafta 1 tl lik oynayacaktım o yüzden ama unutmuşum.:) Önümüzdeki çekilişe unutmassam 1 tl lik oynayacağım.

Eğer iyi para çıkarsa söz veriyorum.Bu forumdan 1 kişinin istediği modeli alacağım:)"2-3 milyon çıkarsa" :) Ama Yamaha V max hariç..! :D 16 milyon tl paramda olsa o aleti almak için şöyle bir düşünürdüm..!

Bu arada lafı açılmışken V max 28 bin euro du galba.Sizce okadar yaparmı.Ne düşünüyorsunuz?


Çok deli bir şey yapmışlar ama kardeşim bu fiyat ne? Üstelik rezervasyon saçmalığıda daniskası işin...Dalga geçer gibi...Oldum olası sevmem böyle işleri...Geçen günki fuara giden bir arkadaşım yakından görmüş eder be abi diyorr.Dehşet yapmış lar vs... Ama yinede akıllara zarar bir fiyat söz konusu...


i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55580_2009_vmax_eur_sta_0384

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55600_2009_vmax_eur_sta_0256

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55613_2009_vmax_eur_det_0038

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55616_2009_vmax_eur_det_0020

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55625_2009_vmax_eur_det_0046

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55627_2009_vmax_eur_det_0048

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55631_2009_vmax_eur_det_0272

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55637_2009_vmax_eur_det_0316

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55642_2009_vmax_eur_det_0326

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55658_2009_vmax_eur_det_0376

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55664_2009_vmax_us_det_0025

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55685_2009_vmax_eur_smm_stu_

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55688_2009_vmax_eur_smm_stu_

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55689_2009_vmax_eur_det_0002

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55691_2009_vmax_eur_det_0005

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55693_2009_vmax_eur_sta_0386

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55694_2009_vmax_eur_sta_0001

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55696_2009_vmax_eur_sta_0015

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55697_2009_vmax_eur_sta_0383

i582.photobucket.com/albums/ss262/smartsly2/yamaha_55700_2009_vmax_eur_sta_0380
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#2
parası olan için eder bence çünkü eski kasası bile hala gözalıcı motosiklet tarihinin klasikleşmeye aday muhteşem bir harikası :)
 
Kayıt
19 Şubat 2009
Mesajlar
50
Beğeniler
10
Yaş
36
Yer
Ankara
#3
eder mi etmez mi???

fiyatının ne edeceği konusunda yorum yapamam fakat param olsa hiç düşünmem :)

Alırım :p
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#4
@Recep.Varlı

Bu konuda katılıyorum abi.Hiç bir seri üretim motroda olmayan bir çok özellik var alette.Örnek magnezyum ve titanyum kullanılması gibi.Ama benim kızdığım yamayanın tutumu neyse... :)Arkadaşında dediğibi paramız olsada alsak...

Artık loto bayiilerinin önünde buluşmak üzere :D Başka türlü alınmaz bu alet...
 
Kayıt
23 Ekim 2008
Mesajlar
1.760
Beğeniler
981
Yaş
42
Yer
ANKARA
#5
Ömer hoca sana da çıkmadı banada demekki haftaya şansımızı deniyeceğiz...

kısmetten öteye yol gitmez
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#6
@UMUT KARKIN

Sorma Umut abicim.. :) Ama çıkma ihtimali hesaplamalara göre 26milyonda 1 miş :D O yüzden derimki oynayalım ama fazlada ümit verip kendimizi üzmeyelim.

Çalışıp anamızın ak sütü kadar helal para ile alalım... :)
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#7
bence sadece resimlerde güzel bir motor.o kadar güçlü şimdi merak ediyorum adam onu kullanırken çok değil 200 km hıza çıktığı zaman kafasını vucudunu nereye sokacak çok merak ediyorum ha dersinki ben o kadar hız yapmıyrum o zman ne gerek var bu kamyon gibi motoru almaya.gerek fiyatı gerekse hacim olarak büyüklüğü bence bir motor için çok gereksiz.abimizin bir sözü vardı hacim büyüdükçe motor seni kullanır sen onu kullanmazsın.çok doğru bence.oyüzden ne o parayı veririm nede o motoru alırım.ayriyetten iş motoru almaklada bitmiyor cc si yüksek olduğu için yıllık vergisi ve yakıtınıda göz önünde bulundurun.mesela yıllık ona vereceğim 1000 liraya yakın vergiyle iki hafta tatilimi yaparım.
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#8
@Ozgur.Baglama

Valla süper yaa :D:D:D Özellikle kafasını nereye sokacak sorusu öldürdü beni :)
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#9
arkadaşlar herşey sürat değil bazen karizmaya para ödenir o motosiklet chopper sınıfının en hızlısı tabiki racing değil ama hangi racing onun kadar konforlu? hangisi o kadar heybetli? zevkse ve fazla para varsa düşünmeden alınır :)
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#11
motor piyasaya çıktı ikinci ele düştüğü zaman km lerine bakın satan ne kadar km yapmış demek istediğimi anlıyacaksınız..ikincisi o heybet size rahatsılık veriyorsa ne anladım onun heybetinden :D ( ne demek istediğimi büyük makine kullanan arkadaşlar bilir )
 

Recep Varlı

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesajlar
2.779
Beğeniler
1.438
Yaş
45
Yer
İstanbul-Bayrampaşa
#12
aynen katılıyrum ama forum kuralları gereği düşüncelerimizi konuşmak durumundayız ;)
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.996
Beğeniler
3.100
Yaş
51
Yer
İstanbul-Çamlıca
#13
Fiyat akıllara zarar, ama arkadaşlar motorda akıllara zarar ya. Kim istemez böyle bir motoru olsun.
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#14
@Recep.Varlı

@UMUT KARKIN


Doğru lafa nedenir abi ikinizde haklısınız... :)
 

Ozgur Baglama

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Ocak 2008
Mesajlar
1.380
Beğeniler
727
Yaş
37
Yer
Bakırköy, İstanbul
#17
@Recep.Varlı

orasıda doğru ama binemeyince illa ki eliden çıkarıcak.piyasada en kral harley bile var km leri komik rakamlarda.yani bu cansu nun yazısıyla burjuva motorcu oluyor ;)
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#18
@Erol_Demirtas

Erol abi öbür tarafda mis gibi gs 800 'ü yerden yere vur.Gel burda bu 28bin euroluk motoru beğen :) Abi demekki insan oğlunun beğenisi çok farklı.Herkez aynı şeyi beğenmeyebiliyor.Her ne kadar mükemmel olursa olsun...
 

Erol

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
5.996
Beğeniler
3.100
Yaş
51
Yer
İstanbul-Çamlıca
#19
@Omer

Ömer kardeşim, renklerle zevkler farklıdır biliyorsun.
 

Omer

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Mayıs 2008
Mesajlar
1.595
Beğeniler
694
Yaş
37
Yer
SAKARYA
#20
@Erol_Demirtas

Aynen katılıyorum abicim...Ben sadece affına sığınarak takıldım sana :)


Bu arada konu başlığının çok kötü göründüğünün farkındayım.Bir yönetici değiştirse iyi olur kanım ca :)
 
Yukarı Alt