Türkiyede Tek !!!

Kayıt
21 Mart 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
14
#1
228my.php?image=itebenimbebiimtrkiyedebho5]228img228/1986/itebenimbebiimtrkiyedebho5.th

HONDA TACTY 50 CC 1980 MODEL
insanlar görünce şok oluyorlar ufak olduğundan çok ilgi çekiyor şile ve bir sürü uzun yola gittim bazen tek bazen 2 kişi tık yok allaha şükür today 'in dedesi desek yeridir hızlıdır diğer 50 cc lere göre ...
 
Kayıt
21 Mart 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
14
#3
sağolun teşkkrler .. herkes soruo satılık mı die ama böyle bi nimet satılmaz die düşünüorum yeni motor alsam da bu hep olucak ...
 

huseyin.sait.61

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mart 2008
Mesajlar
1.155
Beğeniler
423
Yaş
39
#4
allak kazasık kullanmak nasip etsin arkadasım o senin emektarın olmuş istesende ayrılamazsın allah bozmasın rahatlıgınızı
 
Kayıt
21 Mart 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
14
#5
sağol arkdaşım kimi yerlere gidiyorum gülselerde umrumda değil zevk işi bu ben çok seviyorm her işimi görüyo
 
Kayıt
13 Mayıs 2008
Mesajlar
11
Beğeniler
5
Yaş
27
Yer
Bingöl
#9
çok şirin motor iyi günlerde kullan kardeşim. bu arada metin abi ''HONDA-HAYAT ONDA'' demişsin ya çok haklısın walla;) ama o HAYAT şu an bende deil:D kavuşacaz inş.
 
Kayıt
21 Mart 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
14
#12
sağolun da ben öğrenmek için binmiyorum zevk için biniyorum... bundan sonra da motor olursa HONDA CBR 125 olur yeni başlayanlar için honda today ve ya 50 cc türünde motorlar ideal bencede
 
Kayıt
30 Ocak 2008
Mesajlar
21
Beğeniler
13
Yaş
61
Yer
şanlıurfa
#13
@holly228my.php?image=itebenimbebiimtrkiyedebho5]

iyi günlerde kullan dostum.Bende de 94 model,50 cc lik yamaha jog var super makinalar dır.
 
Kayıt
21 Mart 2008
Mesajlar
16
Beğeniler
14
#14
haklısınız valla 2008 model mondiallerin ve ya çin tarzı markaların 50 cc lerine taş çıkartıcak motorlar iyi kullanırsınız istediğiniz kadar binersiniz herşey sizin elinizde
 
Kayıt
20 Mayıs 2009
Mesajlar
123
Beğeniler
31
Yer
ANKARA
#17
çok güzel bir motor bendede 1967 model vespa vardı.gerçekten sattıktan sonra anladım kıymetini..geri alıyım dedim ama adam milyarlar versen vermem artık dedi.kıymetini bil sakın satma.manevi olarak yani ..allah kaza bela vermesin .
 
Yukarı Alt