zx-6R mi...?-----cbr 600 f mi...?

Kayıt
14 Ocak 2010
Mesajlar
53
Beğeniler
0
Yer
İstanbul-Silivri
#1
selam abiler....

2002 model kawasaki... zx-6r... 41000km de.... 8000tl....
2002 model honda cbr 600 f.... 49000kmde..... 8000tl...

ikinci elde satarken hangisi rahat gider... yedek parça ve dayanıklılık açısından hangisi avantajlı... tecrübesi olanların yorumlarını bekliyorum... haftaya iki motoruda görmeye gidicem ozaman kadar fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum... iki motordada boya var kaza yok... motorları açılmamış.... tabi yinede suzuki servisindeki ustamla gidicem bakmaya....
 
Kayıt
3 Ocak 2010
Mesajlar
6
Beğeniler
0
#2
eğer hız ve heyecan istiyorsan kawayı al gitsin düşünme bile
ama racinglere göre en iyi sürüş keyfi veren 600f dir rahat kullanırsın belin eğrilmez.
senin seçimin.
 
Kayıt
30 Eylül 2009
Mesajlar
367
Beğeniler
107
Yer
İstanbul
#10
Gelip geçer bir motor daha sonra içime sinen daha iyi bir şey alacağım diyorsan şahsen Honda derim,ama daha fazlasına zaten gücüm yetmeyecek yada para yatıramam diyorsan Kawa al bari keyfini sür,diye düşünüyorum...
 
Kayıt
18 Ocak 2010
Mesajlar
95
Beğeniler
68
Yer
İstanbul-Beylikdüzü
#13
ZX 6 R Ninja ve CBR 600 F her ikisini de kullandım. Benzer özellikler taşır her ikisi de. Çok az rake açısı vardır. Ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ancak ben her koşulda CBR 600 F i tercih ederdim.

1998 yılında sıfır aldığım ZX6R Ninja'yı ne yazıkki 1 000 km de yaşadığım sorunlar yüzünden sattım ve hiç keyif almadım. Yine sıfır aldığım CBR 600 F ile aynı yıl içinde 25 000 ikinci yıl ise 27 000 km yol yaparak 52 000 km de satılığa çıkardığım ilk gün ilk arayan kişi satın aldı. Hiç üzmedi, yormadı beni. Honda daha sorunsuz ve keyifli bir motor. F olması sebebiyle touring tadındadır, ZX6 R daha pro makina. Tercih sizin ama ben hiç düşünmeden CBR 600 F alır ve kullanırım.
 
Kayıt
14 Ocak 2010
Mesajlar
53
Beğeniler
0
Yer
İstanbul-Silivri
#14
ZX 6 R Ninja ve CBR 600 F her ikisini de kullandım. Benzer özellikler taşır her ikisi de. Çok az rake açısı vardır. Ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ancak ben her koşulda CBR 600 F i tercih ederdim.

1998 yılında sıfır aldığım ZX6R Ninja'yı ne yazıkki 1 000 km de yaşadığım sorunlar yüzünden sattım ve hiç keyif almadım. Yine sıfır aldığım CBR 600 F ile aynı yıl içinde 25 000 ikinci yıl ise 27 000 km yol yaparak 52 000 km de satılığa çıkardığım ilk gün ilk arayan kişi satın aldı. Hiç üzmedi, yormadı beni. Honda daha sorunsuz ve keyifli bir motor. F olması sebebiyle touring tadındadır, ZX6 R daha pro makina. Tercih sizin ama ben hiç düşünmeden CBR 600 F alır ve kullanırım.

Yorum için teşekkürler.... Bu yorumu kesinlikle dikkate alacağım...
 
Kayıt
30 Eylül 2009
Mesajlar
367
Beğeniler
107
Yer
İstanbul
#15
Sedat Güven arkadaş gerçekten sağlam yorumlamış diyecek söz yok üzerine :) Lakin kullanım rahatlığı ve daha sonrasında satış açısından bakıyorsanız CBR F gerçekten mantığın söylediği olur ve kaçınılmaz seçimdir.Ama bana sorarsanız race tadı arıyorsanız genede kawa derim,sorunları olabileceği en azından Honda'ya göre sorunları olabileceği gerçek ama dediğim gibi race tadı ZX de daha fazla yaşanacaktır diye düşünüyorum,abesle iştigal etmezse şöyle örneklemek gerek,bir Renault Megane alırsınız yıllarca sorunsuz binersiniz ama Bir alfa Romeo 147Tspark alırsınız bir dolu sorun yaşamanız olası olmasına rağmen Alfa sürmenin tadı başkadır...Gibi Bence tabii...

600RR olsa idi terazinin öbür kefesinde gene derdim bir nebze F'e göre ama F de oturuş açınızdan sürüşünüze kadar hiç bir şey race tadını vermez,sürüşü çok keyiflidir hatta RR yada olası bir race den daha keyifli ve rahattır lakin bilemiyorum tabii gerisi sizin seçiminiz ne aradığınız bence önem kazanıyor bu noktada...
 
Kayıt
14 Ocak 2010
Mesajlar
53
Beğeniler
0
Yer
İstanbul-Silivri
#16
Sedat Güven arkadaş gerçekten sağlam yorumlamış diyecek söz yok üzerine :) Lakin kullanım rahatlığı ve daha sonrasında satış açısından bakıyorsanız CBR F gerçekten mantığın söylediği olur ve kaçınılmaz seçimdir.Ama bana sorarsanız race tadı arıyorsanız genede kawa derim,sorunları olabileceği en azından Honda'ya göre sorunları olabileceği gerçek ama dediğim gibi race tadı ZX de daha fazla yaşanacaktır diye düşünüyorum,abesle iştigal etmezse şöyle örneklemek gerek,bir Renault Megane alırsınız yıllarca sorunsuz binersiniz ama Bir alfa Romeo 147Tspark alırsınız bir dolu sorun yaşamanız olası olmasına rağmen Alfa sürmenin tadı başkadır...Gibi Bence tabii...

600RR olsa idi terazinin öbür kefesinde gene derdim bir nebze F'e göre ama F de oturuş açınızdan sürüşünüze kadar hiç bir şey race tadını vermez,sürüşü çok keyiflidir hatta RR yada olası bir race den daha keyifli ve rahattır lakin bilemiyorum tabii gerisi sizin seçiminiz ne aradığınız bence önem kazanıyor bu noktada...
benim için hızlı olmasının yanı sıra rahatta olması önemli.. çünkü yazları memlekete gitmek içinde kullanabilirim beki.. yaklaşık 1300km...:)
 
Kayıt
18 Ocak 2010
Mesajlar
95
Beğeniler
68
Yer
İstanbul-Beylikdüzü
#17
Noyan bey teşekkür ederim yazıma katılmışsınız, ancak ben sizin yazınıza katılmıyorum. Race ne demek sizce? Ben açıkça şunu söyleyebilirim, siz CBR 600 F i sınırlarında kullandınız mı yada ZX 6 yı ? Türkiye de kaç kişi bu motosikletleri sınırlarında kullanabiliyor. Ben defalarca şahit oldum ki, Racing motosikletin en güçlüsünü kullanıp eğitim ve gezilerde o motorlarla virajlarda aramızdaki mesafe açılıyor, görüntüden bile kayboluyorlar. Ama düz yol oldumu birden canavarlaşıp güç gösterisinde bulunuyorlar. Motosikletin ne kadar güçlü olması önemli değil onu süren kişinin yeteneğidir önemli olan.
Her iki motorun gücünü sınırlarında kullanan çok az insan var emin olun ve bu farkı amatör sürücüler göremez.

Fatih bey,
Böyle bir beklentiniz varsa (rahatlık) heleki 1300 km yol yapmayı düşünüyorsanız, bu iki motosiklet de uygun değil. Evet 1300 değil 3 000 km de gidebilirsiniz ama keyif almanız tartışılır. Bu tür uzun seyahatler düşünüyorsanız touring, funduro tipi motarlar sizi daha mutlu eder. Mesela CBF 600, DL 650 gibi motosikletler sizi daha mutlu eder.
 

Şenol SEL

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2009
Mesajlar
9.464
Beğeniler
9.023
Yer
Altıntaş Mudanya - Bursa
#18
Noyan bey teşekkür ederim yazıma katılmışsınız, ancak ben sizin yazınıza katılmıyorum. Race ne demek sizce? Ben açıkça şunu söyleyebilirim, siz CBR 600 F i sınırlarında kullandınız mı yada ZX 6 yı ? Türkiye de kaç kişi bu motosikletleri sınırlarında kullanabiliyor. Ben defalarca şahit oldum ki, Racing motosikletin en güçlüsünü kullanıp eğitim ve gezilerde o motorlarla virajlarda aramızdaki mesafe açılıyor, görüntüden bile kayboluyorlar. Ama düz yol oldumu birden canavarlaşıp güç gösterisinde bulunuyorlar. Motosikletin ne kadar güçlü olması önemli değil onu süren kişinin yeteneğidir önemli olan.
Her iki motorun gücünü sınırlarında kullanan çok az insan var emin olun ve bu farkı amatör sürücüler göremez.

Fatih bey,
Böyle bir beklentiniz varsa (rahatlık) heleki 1300 km yol yapmayı düşünüyorsanız, bu iki motosiklet de uygun değil. Evet 1300 değil 3 000 km de gidebilirsiniz ama keyif almanız tartışılır. Bu tür uzun seyahatler düşünüyorsanız touring, funduro tipi motarlar sizi daha mutlu eder. Mesela CBF 600, DL 650 gibi motosikletler sizi daha mutlu eder.
Evet kesinlike sana katılıyorum Sedat.2009 yılında İstanbuldan bir grup geldi Bursa'ya.Hyosoung clup.Arkadaşların altlarında raceler var.Ve bende malum Ybr 125
Sen bilirsin Bursa'yı.Gemlikten Bursa'ya gelirken Engürücükte karşıladık arkadaşları.
Engürücükten Trilye Çamlı kahveye gelene dek akla karayı seçtik.Altlarında srad 750 ve 1000 olanları virajlarda sollamak zorunda kaldım ybr 125 le.O yol 30 km hızla biter mi yaw.
Adamlar abi siz bu yolu biliyorsunuz o yüzden bastınız dediler Biz bilmiyoruz o yüzden yavaş geldik demişlerdi.
Aynı kişilerin Orhaneli Dursun bey yolunda ki maceralarını anlatmaya gerek yok anladın sen.
ARA-Teori de Paolo hocamız demişti.Düz yolda Motosikletin üstüne bir maymunu eğitip oturt gider ama iş virajlara gelince işte o zaman İnsan faktoru ve eğitim devreye giriyor.
 
Yukarı